30 december 2016

gott nytt år!









Så, sent ska syndaren vakna! Eller inspirationen flöda snarare... Jaja, denna veckas ledighet har sannerligen fått kreativiteten att vakna och blomma upp. Jag surfar inredning, planerar inför stundande renoveringar och riktigt längtar efter 2017.



Men först ska året firas in och det ska jag göra i stassen på bilderna! I år kände jag inte för att slå till på något nytt utan gjorde istället en dykning i garderoben. Jag har haft väldigt svårt att sova sista veckan, tankarna har snurrat och bland annat kring nyårs-outfiten. I de där tankebanorna dök kjolen och toppen upp, i en kombination jag aldrig testat! Jag blev så till mig att jag fick lov att kliva upp där, mitt i natten, och prova. Och det blev en lyckad kombo :). 









I vanlig ordning är det accessoarerna som sätter stilen, och i år tror jag att jag ska köra en klassiker med pärlor. Kanske... De passar hur som väldigt bra till färgen på överdelen. Köpte ett nytt nagellack igår, älskar den riktigt mörka mörka tonen. Kvällen ligger ju mittemellan två arbetspass för mig så det får bli snabbt på med lack och sen av morgonen efter. Men ska det va´, så ska det va´! Ett par nya heels hade inte skadat, kanske går jag loss på dessa nästa år...






Så, med detta inlägg säger jag skål - 
och Gott Nytt År!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar


Tack för att du vill lämna en hälsning här! Det gör mig glad och inspirerar. Frågor svarar jag på i kommentarsfältet.

~ Karin ~