7 januari 2013

envist.






Ok, en vecka in på nya året! 2013 började inte direkt på bästa sätt för oss, magsjuk liten tös redan första natten... Sedan dess har jag gått och väntat på att insjukna med ett dovt illamående hela veckan men jag fick nog influensa istället med hög feber, huvudvärk och ont i kroppen. Suck - nu är vi färdiga med sjukdomar för ett bra tag hoppas jag! 



Strax kommer barnens farmor och hämtar den äldsta och tar med henne hem för tårtbottensbak. Det är nämligen någon som fyller fyra på fredag... Jag ska fortsätta mitt sängläge medan lillebror sover och däremellan hoppas att han nöjer sig med att leka på golvet. Snälla feber, ge dig nu.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar


Tack för att du vill lämna en hälsning här! Det gör mig glad och inspirerar. Frågor svarar jag på i kommentarsfältet.

~ Karin ~