3 mars 2017

fredagsfika.






Friyay it is!
Jag har jobbat natt, är ledig ikväll och imorgon så nu tar vi lite helg. Huset är kaos och upp och ner, jag är tokförkyld men det är freeeedag. Efter fritids och förskola firade vi in helgen med en fredagsfika och dessa ursöta donuts, inget vi gör varje vecka men idag kändes det fint att göra något extra.









Med en donut och lite kaffe i magen ska jag nu köra ett litet rens-race för att få lite ro i själen inför kvällen. Storasysters rum är nu i stort sett klart men i vanlig ordning har en förändring lett till en annan, så nu är även lillebrors rum ett mindre inferno. Har liiiiite svårt för att slappna av med saker överallt så nu får det bli ett ryck.



Trevlig helg på er!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar


Tack för att du vill lämna en hälsning här! Det gör mig glad och inspirerar. Frågor svarar jag på i kommentarsfältet.

~ Karin ~