17 februari 2017

helg igen.






Fredag. Jag säger det igen. Måndag och fredag, finns det några andra dagar?! Härligt när det är fredag och lite tufft söndag kväll. Men för mig är det jobbhelg så måndagen är ledig, ingen söndagsångest då!



Nu laddar jag för kvällens pass, jag har kört ett röjrace här hemma och pustar nu ut en liten stund innan lunch och fix före jobbet. Det är alltid skönt att gå in i helgen med ett skapligt hem, här hemma har vi lite renoveringskaos där var sak verkligen inte har sin plats och det ska bli så himla skönt när storasysters rum är klart så att vi kan börja flytta in henne igen!






Nu är vi äntligen inne i nästa härliga period av årstiderna. Vårvintern! När ljust kommer tillbaka, dagarna blir längre och varje dag med sol känns som ett steg närmare livet på något sätt. Då kommer även blommorna in i huset igen, denna fina bukett stod innanför dörren när jag kom hem i tisdags. En väldigt söt alla hjärtans-bukett från mina kära. 






Då kör vi, fredag och full fart mot (jobb)helgen!





1 kommentar:

  1. Vilken ljuvlig bukett! Rustik och ändå liksom smäcker. Jättefin!

    SvaraRadera


Tack för att du vill lämna en hälsning här! Det gör mig glad och inspirerar. Frågor svarar jag på i kommentarsfältet.

~ Karin ~