27 december 2016

m e l l a n .















Några pics från julen hos oss. En lugn och skön sådan.



Nu är glada julen slut, slut, slut...
Och julegranen dansas snart ut! Men inte än, över  nyår får den stå. Sen åker rubbet ut. Gran, stjärnor och annat smått pynt. Julen är över och snart även december. Som varit en milstolpe under hösten för mig då jag hade en kurs framför mig och krävde mycket tid och koncentration. Efter kursen gick luften ur mig totalt, jag fick dubbelsidig ögoninflammation och därefter åkte hela familjen på vinterkräksjukan. Ja, inte jag förstås, men resten - en efter en. Därefter kom julhelgen och jag har varit ledig, och ska så vara fram till nyår.



Nytt år. Så skönt. Senare halvåret av 2016 har jag kommit ur den balans jag kämpat mig in i och stagnerat i min formsatsning. Nu blir det nytt år och nya tag.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar


Tack för att du vill lämna en hälsning här! Det gör mig glad och inspirerar. Frågor svarar jag på i kommentarsfältet.

~ Karin ~