22 maj 2015

nattsuddare.












Fredag, åter igen. Efter två lediga helger vankas nu nattjobb helgen lång och jag hoppas att det ska gå bra - även nästa vecka. Jag är övertygad om att det är det här nattjobbet som tar mycket av min energi och knäcker mig i dagar efteråt, samtidigt så tycker jag så mycket om att jobba natt. 



Nu har vi bara en vecka kvar av maj, vilket är helt vansinnigt på sitt sätt, och nästa vecka firar vi därmed femårig bröllopsdag. Vi ska ha en helg på tu man hand, med övernattning på det hotell vi bodde på när vi gifte oss. God mat, vacker miljö och lugn och ro ska förhoppningsvis vara som balsam för själen.



Nu ska jag lägga mig i soffan ett tag och bläddra trädgårdsinspiration innan det är dags att hämta på förskolan. En sväng förbi affären för att hämta ut ett segel och annat smått och gott jag beställt till uteplatsen ska också hinnas med. 



Trevlig helg!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar


Tack för att du vill lämna en hälsning här! Det gör mig glad och inspirerar. Frågor svarar jag på i kommentarsfältet.

~ Karin ~