30 juni 2013

en sommar som kom.






Tystnad. Det blir så ibland, vare sig man vill eller inte. Sommaren har kommit och peppar, peppar, så har den hittills varit väldigt fin - iaf hos oss i hjärtat av Sverige. Jag går in på min tredje semestervecka imorgon och kan inte klaga på vädret så här långt. Vi har haft många dagar ute i solen och fina kvällar på verandan. 


Jag känner att det är svårt att få till det bra med bilder och inlägg utan kamera så till veckan blir det inköp av en ny. Hittade igår till Petras fina blogg Sunny Day och jag säger bara WOW! Vilka bilder och vilken inspiration. Lusten till att fota och skapa kom tillbaka med full kraft och nu måste jag ta tag i min kreativitet känner jag. 


Jag hoppas vi ska ses mer framöver.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar


Tack för att du vill lämna en hälsning här! Det gör mig glad och inspirerar. Frågor svarar jag på i kommentarsfältet.

~ Karin ~