15 maj 2013

toppstugan.






Rekreation. Tid för återhämtning. Och självklart - lite ny input och en massa tid till diskussion, som annars inte hinns med. Jag har varit på två utbildningsdagar med arbetet och vi styrde kosan mot Grönklitt, strax norr om Orsa. På toppen av skidbacken finns Toppstugan, en otroligt bra restaurang med grym mat och makalös miljö. Jag ska låta bilderna tala.






Toppstugan är rätt nybyggd, den har nog ett par år på nacken eller så, och den stylist som tog sig an uppdraget lyckades väl. Hela inredningen är otroligt smakfull och även om jag inte skulle gjort liknande val hemma hos mig är allt perfekt in i minsta detalj sett till hur restaurangen ligger och används.






Efter dessa två dagar känner jag att energidepåerna är tankade och jag är laddad inför en tuff arbetsvecka!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar


Tack för att du vill lämna en hälsning här! Det gör mig glad och inspirerar. Frågor svarar jag på i kommentarsfältet.

~ Karin ~