21 maj 2013

fotoutmaning maj 2013 | UNDER MINA FOTSULOR









Oj oj. Hur blev det med den där fotoutmaningen egentligen? Ja, på Instagram har jag varit väldigt flitig - med bilder varje dag i temat! På bloggen tar allt så mycket längre tid, det är meckigt att fixa från mobilen...



Dagens tema är "Under mina fotsulor" och jag har valt att fortsätta på bröllopstemat och visar idag mina brudskor. Vi gifte oss året då "alla" gifte sig - 2010 - och jag tror det fanns en bröllopskollektion bland de flesta produkter man kan tänka sig, så även skor. Under dessa står texten "In the mood for Harmony. Feel in love. Romance."









Kika in hos Kristina - Ingen vanlig dag för fler bilder och länkar till andra som är med i utmaningen!



1. Snapshots | 2. Litet | 3. Hjärta | 4. Ett plagg | 5. Sovrum | 6. Ett tips! | 7. Drömmar | 8. Nära | 9. Om 
jag vore en färg | 10. Lunch | 11. Mina blogg-tips! | 12. Som liten | 13. Kvällen | 14. Rofyllt | 15. Kök | 16. Pasteller | 17. Min kära vän | 18. Morgonljus | 19. Minns | 20. Nära hjärtat | 21. Under mina fotsulor | 22. Familjen | 23. Från min soffa | 24. I blom | 25. På min tallrik | 26. När ingen ser | 27. Porslin | 28. Förälskelse | 29. Ballong | 30. I framtiden | 31. Här är jag! |







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar


Tack för att du vill lämna en hälsning här! Det gör mig glad och inspirerar. Frågor svarar jag på i kommentarsfältet.

~ Karin ~