22 januari 2013

vårnytt.


Härliga vårfärger! Sittpuff, kuddar, träljusstakar och bricka Ellos. Flerfärgad ljusstake Åhléns.


Jaha. Jag går och längtar efter fågelkvitter och glada färger. Ute visar sig vintern från sin allra vintrigaste sida med en strålande vinterdag och snön som gnistrar. Om det inte vore för att termometern visar -20,8 så hade det säkert till och med varit skönt ute. Men men, det är väl dessa dagar som det passar bra att vara inne och drömma sig till vårens stundande ankomst!



Jag gillar verkligen färgskalan som kommer i vår, funderar som bäst på om det är att vara lite för vågad att ha korallfärgade gardiner i vardagsrummet eller ej. Såg annars ett par snygga på Åhléns häromdagen. Ellos har också mycket fint, kika in för att se Trendenser-Fridas stylingtips inför våren vet ja´! Men känner jag mig själv rätt kan det kanske bli ett par kuddar, ljuslyktor och en pläd som får agera färgklickar i det annars vit-grå-svart-med-inslag-av-natur-rummet. Köket däremot, kan jag nog våga ta ut svängarna lite mer. Jösses, inser nu att till och med våra fruktansvärda originaltapeter från -88 har en korallton i sig, kan ju bara bli bra alltså!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar


Tack för att du vill lämna en hälsning här! Det gör mig glad och inspirerar. Frågor svarar jag på i kommentarsfältet.

~ Karin ~