7 mars 2016

på bordet.









Hanna Wendelbo är en väldigt kompetent creative director på Sandberg Wallpaper. Så länge jag haft Instagram har jag hängt på hennes fotoutmaning som hon kört i mars sedan flera år tillbaka. Kika in hos @hannawendelbo här så kan du se hela hennes härliga flöde. Och på hashtaggen #fotoutmaningmars2016 kan du se alla härliga bilder från alla som är med i årets utmaning!



Mina bidrag i utmaningen kommer på min Instagram @karikulla men idag kör jag ett litet inhopp här på bloggen också. Temat för dagen är "på bordet" och på Instagram har jag en dagsfärsk tappning. Men när jag letade igenom mina bilder efter något annat tidigare idag såg jag de här bilderna ovan och kände att jag tycker så mycket om ljuset och känslan i dem att jag måste visa dem igen. De utstrålar vårkänslor och ett glatt sinne för mig, vilket jag behöver idag då det åter kräksnöar. Tji fick jag för mina ord i det här inlägget... 



Men. Det är måndag och vi är lediga, so what to do? Planen var lekland men vi har knappt 10 mil ner till Sportys i Falun och det här väglaget är allt annat än lockande. Så det får bli två besvikna kids helt enkelt, för jag tycker inte om att köra i sådant här väder. Vi får se vad vi hittar på istället.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar


Tack för att du vill lämna en hälsning här! Det gör mig glad och inspirerar. Frågor svarar jag på i kommentarsfältet.

~ Karin ~