22 oktober 2012

sovrum.






Äntligen. Efter ö v e r ett år i huset har gardiner kommit upp i sovrummet, fantastiskt! Jag blev nöjd och känner att vi kommer närmare och närmare känslan jag vill uppnå därinne. 






En av de gamla Leksandsstolarna får stå för jordelementet rummet, jag har faktiskt försökt tänka Feng Shui. Lite förändringar återstår att göra, när spjälsängen kan flyttas ut ska ett svart linneskåp in och jag skulle vilja ha en svart korgstol från IKEA i hörnet där fåtöljen står idag. Ja, det är tur att idéerna aldrig tar slut!


Beklagar kvalitén på bilderna, är tvungen att fota med mobilen eftersom objektivet har gått sönder till min Nikon och jag kan inte bestämma mig för vad jag ska köpa... Vi får se!

2 kommentarer:

  1. Jättefina foton ju! Bra kamera i den mobilen :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack gullet! Ja, man kan trolla en hel del med redigering ;)

      Radera


Tack för att du vill lämna en hälsning här! Det gör mig glad och inspirerar. Frågor svarar jag på i kommentarsfältet.

~ Karin ~