26 september 2016

hemma igen.



Inspirationsbild från Ellos.se.


Ja. Äntligen är hösten här på riktigt, smäckfyllda september börjar lida mot sitt slut och jag välkomna oktober. Äntligen kan jag andas igen. Resan var fantastisk och det lönade sig att resa förutsättningslöst, visst var det mindre kul när barnen bråkade och satte sig på tvären ibland, men de positiva stunderna vägde upp. Värmen i såväl luft som vatten var gudomlig och nu vill jag bara tillbaka.



Men.
Det är höst och jag känner det verkligen nu, det är som allt har stått lite på hold i väntan på tiden "efter". I helgen var vi på det mest fantastiska stadsbröllop och bodde på hotell på tu man hand. Lyxigt, avkopplande (någorlunda iaf!) och härligt på alla sätt. Så nu känner jag mig pepp för att ta tag i hösten på riktigt. Jag vill boa och fixa, in med textilier och nya detaljer. Med en ny matta, nya kuddar och lite nytt på väggarna kommer vi långt! Drömmer även om lite nytt i fönstren i form av rullgardiner för insynen och tunga längder för känslan. Vi får se hur långt jag kommer.






Här är lite av det jag känner mig sugen på att inhandla, kuddar och vägglampett från Ellos.se. Mattan är från Rusta.se och ja - den är en kopia, som så mycket annat. Snygg är den i vilket fall och jag skulle gärna ha den framför soffan i vinter.



Träningen och hälsan är annat som jag känner mig pepp inför, det har varit lite si och så med såväl träning som mat sista tiden. Det är väl livet tänker jag. Ups and downs.
Nu kör vi full fart framåt resten av 2016!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar


Tack för att du vill lämna en hälsning här! Det gör mig glad och inspirerar. Frågor svarar jag på i kommentarsfältet.

~ Karin ~