14 januari 2013

family living.



Ursöta pompoms och underbara färger. Bild från Family Living.
Foto: Madeleine Petersson


Det råder stort snurr i mitt huvud på barnrumsinspiration just nu, och till min stora lycka är ju nätet en guldgruva när det gäller härliga bilder. (Jag har precis skaffat Pinterest och säger bara hallelujah!) Dessa fina bilder surfade jag på i ett reportage på Family Living och det är Madeleine Petersson på Bonjour Vintage  som visar upp sitt barnrum. (Kolla förresten in hennes blogg, alldeles ljuvlig!)



 Bild från Family Living.
Foto: Madeleine Petersson



Tror att denna lilla Kånken bor i väääldigt många barnfamiljer - så också i vår. Varsin har di små...



 Bild från Family Living.
Foto: Madeleine Petersson



Hmmm. Det är ju nästan så att jag får lite lägenhetslängt när jag ser såna här snygga hem med gigantiska takhöjder och snidade snickerier. Drömma går ju alltid.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar


Tack för att du vill lämna en hälsning här! Det gör mig glad och inspirerar. Frågor svarar jag på i kommentarsfältet.

~ Karin ~