23 mars 2017

easter deco.










Våren är här!
Och det är helt fantastiskt underbart. Jag vet ju att än har vi en hel del vinter kvar, snön ligger kvar i skidbacken och jag hoppas på en hel del åkning i påsk, men luften har vänt och vi går mot det underbara. Jag älskar iofs alla årstider, jag tycker alla har sin charm och jag njuter alltid lite extra av dem så här i början av varje ny. 









Vårens stora högtid står för dörren om några veckor, och jag börjar så smått känna mig sugen på att påskpynta. Dessa söta ägg hittade jag på vårt Coop idag, det fick bli två paket till barnens rum. Deras rum ja! Måste visa bilder någon dag, det har blivit riktigt, riktigt bra!



Torsdag och ledig dag, dock mellan nattjobb. Så det blir en lugn dag, jag ska mysa med lillebror. Kanske en sväng med snabeldraken, köra någon tvätt och ta oss en liten promenad i solen! Och ikväll ska jag träna. Har Ä N T L I G EN hittat tillbaka, kroppen håller och lusten finns. Så härligt.



Vår hörrni, det kan inte bli bättre!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar


Tack för att du vill lämna en hälsning här! Det gör mig glad och inspirerar. Frågor svarar jag på i kommentarsfältet.

~ Karin ~